Uw mening telt!

Gedurende de verbouwing wil Winkelcentrum Zuidplein continue bezoekers meningen verzamelen. Hoe ervaren bezoekers het winkelcentrum nu? Hoe is hun winkelervaring tijdens de verbouwing? En misschien wel het belangrijkste: hoe ervaart men het winkelcentrum na de grootscheepse upgrading?

 

Naast de ervaring voor, tijdens en na de verbouwing, wil het centrummanagement ook weten wat er echt speelt bij de bezoekers van het winkelcentrum en daar snel op kunnen reageren. Als de bezoekers blij zijn, komen ze vaker terug en dat zorgt voor hogere bezoekersaantallen. En daar worden de winkeliers dan weer blij van.

 

Effectieve enquêtetool

Om meer inzicht te krijgen in de beleving van de bezoekers van hun winkelcentrum koos Winkelcentrum Zuidplein voor de bezoekers monitor van Locatus: een enquête zuil met klantvriendelijke meerkeuzevragen. Voordeel van de bezoekers monitor is dat we continue vragen kunnen stellen in plaats van een momentopname middels een fysieke enquête. En het is heel fijn dat we om de zoveel tijd weer andere vragen kunnen stellen.

 

Aan de ene kant kunnen bezoekers hun mening geven en zie je grappige feitjes over het winkelcentrum op draaibare bordjes. Leuk voor kinderen. Aan de andere kant van de zuil hebben we een leuk verlichte selfie wand gemaakt waar bezoekers leuke foto’s kunnen maken die op hun social media kunnen delen.

 

Heeft u uw mening al gegeven bij de opvallende groene enquête zuil?

Categorieën